Friends4ever
ياهلا ومرحباابلاتةى

واحنا نقول ليه المنتدى منور؟تنمملاوة

نتمنالك تصفح رائع للمنتدى انتلاتن

ونتمنى اكثر انك تسجل معانا وتقضى احلى الاوقات 2الانهغع وبنكون سعداء قداً هعاتنان
ولو انت عضو
نرجو منك انك تدخل وتفللللها معنا يسي5423

. .اللؤءت6
باااااااااااااى



 
الاستقبالالرئيسيةس .و .جبحـثالمجموعاتالتبادل الإعلانىالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 افتتاح مدونة S@D G!rL

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 1:54 pm

لاتيأس اذا واجهت فى حياتكـ بعض
الصعوبات
فحياتــــك كالرســــم التخطيطــــي للقلــــــب

ہہ\/ہ\/ہہ\/ہہــہہ\/ہ\/ہہ\/ہہــہہ\/ہ\/ہہ\/ہہــإ
......
ان كانت على وتيرة واحدة ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فإعلم انكـ ميـــــت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 1:56 pm

مـنـــــذ ان عـــرفــــت ان الـســكــــر يـــذوب فــــى الـمـــــاء
.
.
.
.
.......
.
.
.
قررت ان لا امـشــــى تــحــــــت الـمـــطـــــــر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 1:56 pm

كلما ضاقت عليك نفسك .. لاتـشـتـكـي لإنســــان بل ردِّد
*
*

*
......*
*
*
*

♥ ربِّ إنّي قد مَسَّنِيَ الضُّرُّ وَأَنتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 1:57 pm

حياتي من غيرك ملهاش لزمة عشان اتنيلت و حبيتك يا ابن الجزمــــــــة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 2:02 pm



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 2:06 pm

حكمتين احفظها في هذه الحياه
.
.
.
.
....
.
.
.
.
1) و انت في قمة الغضب . . لا تتخذ قرار

2) و انت في قمة السعادة. . لا تعطي وعد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 2:07 pm

كيــف أبكــي وقــد جــف بحــر الدمـــوع ...
كيــف أشكــي والكــلام أصبــح ممنـــوع ...
كيــف أعشــق والحــب فــي قاموســـي أصبــح غيــر مشــروع ...
وقلبــي إنطفــأ مــن تلـــك الشمـــوع...
وتلـــك روحــي رحلـــت وتأبـــى الرجـــوع..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 2:08 pm

الْدنيــآ لآ تأتـيّ علــى مقــــآسِ قُلوبِنـــآْ ..!
إمـآ أن تضيــق فتجْبــرنآ علـىَ آلتنـآزُل عــن كثـيِر مـــن آلأشيــآء آلثمينـة
آو آنْ تكبــر .. فّنضيـع ونـتُوه وَ نفقـــــد آلكَثـير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 2:10 pm

الفرق بين المرأه والرجل
.
.
.
.
........
المرأة هي اسرة ووطن
الرجل الامآن والقوة
المرأة رقيقة وهي انثى
الرجل عظيم وهو رجل
المرأة دفئا وحنانا وسكن
الرجل امانا وقوة وعطف
المرأة دمعة
الرجل أرق من تلك الدمعة ولكن خلف اسوار وقلاع وحصون
المرأة تصون عندما لا تخون
الرجل يخون عندما لا يجد من يصون
المرأة ابتسامة
الرجل الفنان الذي يرسم تلك الابتسامة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الخميس يونيو 16, 2011 2:14 pm

حقق هدفك

ابدا الان وقبل اى وقت اخر فى وضع امانيك واحلامك على الورق .

...واجه حلمك وجها لوجه ,,تعرف عليه عن قرب ، ........ لا تنطلى عليك خدعة ,,غدا سافعل وغدا ساكون

القرار قرارك .. والحلم حلمك والقدر دائما ما ينحاز الى الجادين المخلصين
فكن انت ...........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الجمعة يونيو 17, 2011 3:02 pm



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الإثنين يونيو 20, 2011 11:50 am

محشش قاعد ساكت
سأله صاحبه :بتفكر في اية؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

قله يا راجل اللي محيرني ازاي انا عندي اخ واحد واختي عندها اثنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الإثنين يونيو 20, 2011 11:51 am

بعد سنوات طويلة اكتشفنا أن

حسني مش مبارك

وبشار مش اسد
...............
وبن علي مش زين

وعلي عبد الله مش صالح

بس القذافي هو الوحيد اللى طلع معمر
.
.
.
.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الإثنين يونيو 20, 2011 11:52 am

صيني عايز يشتري 10 علب كوكاكولا دخل بقالة محشش وقال له : ينق شين شانق كوكاكولا قال المحشش
.
.
.
.
.
.
. عشر علب اية...؟!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الإثنين يونيو 20, 2011 11:52 am

محشش عينوه حارس مسجد
وبنفس اليوم فصلوه ليش؟
.
.
.
....
.
.

كل ما يجي وقت الصلاة بسكر المسجد
و بكتب على الباب
((مغلق للصلاة))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الإثنين يونيو 20, 2011 11:53 am

قمه الاستفزاز
ان دكتور الماده يجيب الامتحان صعب
>
>
>
...>
>
>

ويكتب ف اخر الامتحان مع تمنياتي بالنجاح

طب هات الامتحان سهل واكتب يارب تسقطوا :D
ولا هى عقدة مثلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الإثنين يونيو 20, 2011 11:53 am

مرة واحدة بتكلم ابن عمها عالنت ،
و عمالة تغلس عليه بس هو بارد و مش بيرد عليها ..
آخر ما زهقت قالتله :
.
.
......................
.
. خد الكبيرة بقى !
أنا ماشية مع حسام صاحبك بقالنا سنتين ،
و بنتكلم كل يوم بالتلات ساعات ،
و بنخرج كل أسبوع =) فرد عليها و قالها : خدي إنتي بقى الأكبر منها .
.
.
. أبوكي قاعد جنبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الإثنين يونيو 20, 2011 11:54 am

علي رأي المثل :-
.
.
.
.
....
.
.
.
.
اللي يتلسع من الامتحان ، ينفخ المدرس ag4gve
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الإثنين يونيو 20, 2011 11:55 am

الحياه عبارة عن !!!!

..
..
لحظــات
....................
........
بسمـــات
..
..
دمعــات
..
..
لقــاءات
..
..
فراقـــات
..
..
..
..
..
بطاريات غسالات ثلاجات تلفزيونات قديمة للبببببببببببيع بيكياااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad girl
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : C0o0L
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : egypt
♥♥♥الجنس● : انثى
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : خجوله
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 851
♥♥♥نقاطى~● : 1254
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 28/05/2011
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 20

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الإثنين يونيو 20, 2011 11:56 am

كوابيس البنات :
.
.
.
.
....
.
.
.
موت مهند
ارتفاع اسعار المكياج
جارتها تتجوز قبلها
تدخل حفلة تلاقى واحدة لبسة
نفس الفستان
...........
انا بنت بس مش هى دى كوابيسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SAimOn
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

♥ิ♥ิ♥ิعرفت المنتدى من ؟● : اعلان
ิ♥ิ♥ิ♥رأيك فى المنتدى؟● : lol
ิ♥ิ♥ิ♥البلد● : .......
♥♥♥الجنس● : ذكر
ิ♥ิ♥ิ♥مزاآجى~● : بدون مزاج
ิ♥ิ♥ิ♥عدد المساهمات● : 60
♥♥♥نقاطى~● : 62
♥♥♥نشاآطى● : 0
♥♥♥تاريخ التسجيل● : 11/07/2012
ิ♥ิ♥ิ♥عمرى● : 27

مُساهمةموضوع: رد: افتتاح مدونة S@D G!rL   الأربعاء يوليو 11, 2012 8:19 am

مدونه رائعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
افتتاح مدونة S@D G!rL
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Friends4ever  :: ||إهتماماتكمـ،~ :: مَمْلَكَتِك~-
انتقل الى: